Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση:
- να γνωρίζουν και να υλοποιούν όλα τα στάδια της διαδικασίας μάρκετινγκ
- να επιλέγουν και να χρησιμοποιούν τα κατάλληλα εργαλεία του μάρκετινγκ ώστε να προσαρμόζουν ένα επιχειρηματικό σχέδιο στο περιβάλλον της αγοράς
- να κατανοούν το μοντέλο της συμπεριφοράς του καταναλωτή, τους παράγοντες που επηρεάζουν τη συμπεριφορά του καταναλωτή και να αντιλαμβάνονται τη λειτουργία της αγοραστικής συμπεριφοράς
- να σχεδιάζουν και να υλοποιούν προγράμματα πωλήσεων και τεχνικές προώθησης
- να εντοπίζουν τις νέες ευκαιρίες που δημιουργεί το μάρκετινγκ στην εγχώρια και τη διεθνή αγορά
Καθηγητές
Επιλέξτε για να δείτε περισσότερες πληροφορίες για κάθε καθηγητή.
Όνομα | Τίτλος | |
---|---|---|
Ράπτου Έλενα | Αναπληρώτρια Καθηγήτρια | elenra@agro.duth.gr |