ECTS:

7.5

Περίγραμμα Μαθήματος
e-Class

Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση:

  • να γνωρίζουν και να υλοποιούν όλα τα στάδια της διαδικασίας μάρκετινγκ
  • να επιλέγουν και να χρησιμοποιούν τα κατάλληλα εργαλεία του μάρκετινγκ ώστε να προσαρμόζουν ένα επιχειρηματικό σχέδιο στο περιβάλλον της αγοράς
  • να κατανοούν το μοντέλο της συμπεριφοράς του καταναλωτή, τους παράγοντες που επηρεάζουν τη συμπεριφορά του καταναλωτή και να αντιλαμβάνονται τη λειτουργία της αγοραστικής συμπεριφοράς
  • να σχεδιάζουν και να υλοποιούν προγράμματα πωλήσεων και τεχνικές προώθησης
  • να εντοπίζουν τις νέες ευκαιρίες που δημιουργεί το μάρκετινγκ στην εγχώρια και τη διεθνή αγορά

Καθηγητές

Επιλέξτε για να δείτε περισσότερες πληροφορίες για κάθε καθηγητή.

Όνομα Τίτλος email
Ράπτου Έλενα Αναπληρώτρια Καθηγήτρια elenra@agro.duth.gr